Stránky

O mně

neděle 20. července 2014

Dětská deka,tentokrát zubatá

Konečně na ni došlo,dnes ráno jsem ji  dokončila .
Dlouho,dlouho jsem pro tuto deku měla u měla  uložený vrchní díl, a dnes jsem ji  tedy dala  dohromady





Celý týden byly všechny moje vnoučata mimo Brno, na šití bylo dost času i když bylo nutné vyřídit spoustu věcí  co se před nás neustále staví.


Třeba špatné parkování, skončilo to pouze domluvou. Městská policie v Brně na Křenové ulici.


Když už jsem byla v těchto místech, kam vlastně skoro nechodím vyfotila jsem si pohled na podjezd pod nádražím.


Meruňky rychle dozrávají a bylo potřeba uvařit marmeládu pro čtyři mlsné jazýčky.


V těchto horkých dnech se klidně můžete opalovat na pláži na náměstí Svobody


jediné osvěžení, vám však nabídne pouze chrlící kašna, (tedy taky můžete zajít do některé hospody ,kavárny nebo restaurace, je jich tady nepočítaně),




nebo se můžete schovat do některého z krásných brněnských  kostelů,

Kostel. svatého Jakuba
případně sejít přímo do zdejší   kostnice, kde  se podle odhadů nachází ostatky kolem padesáti tisíc lidí.


 Tady je vážně zima, až mrazí.


2 komentáře:

  1. Libuško, deka se moc povedla, chtěla jen svůj čas.
    Děkuji za fotky z Brna (naše městská by nebyla tak tolerantní), o kostici jsem viděla nedávno reportáž, je velmi zajímavě pojatá.
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná deka, barevná a veselá:-) Po meruňkách se budu muset podívat, marmeláda láká:.-))

    OdpovědětVymazat