Stránky

O mně

pondělí 7. července 2014

První prázdninový týden

Začala jsem pracovat na červencové dece .
Bude to dětská deka a mám v úmyslu využít zbytky  a kousky látek, co se  opět  nakupily v krabicích na zbytky.
 jako hlavní motiv hodlám využít blok,kterému já říkám mašlička, ale pravděpodobně se blok jmenuje  kravata. No já budu šít mašličky ,nějak se mi to pro děti více zamlouvá.



 Při řezání dílků na bloček jsem si vzpomněla, že jsem si kdysi zakoupila šikovnou šablonku a konečně jsem ji tedy i začala používat. Je to opravdu úžasná pomůcka,která mi práci nesmírně usnadňuje









Pro začátek jsem si nařezala několik díků a sestavila jsem si je do podoby zamýšlené  vrchní část deky 
Mašliček budu potřebovat 64 a zatím mám pouze dvacítku. Musím sáhnout do červených  a oranžových barev, aby deka byla pestrá. 


Někdy je ale , také potřeba zajít na hřiště,


a pomáhat Karolínce při výrobě  koláží (já jenom dodávám odstřižky látek)












3 komentáře:

  1. Vypadá to pěkně, jednoduché vzory mají úžasné kouzko, hlavně při šití ze zbytků. V angličtině je ten bloček bowtie, což znamená motýlek (na uvazování pod krk) čili něco mezi mašličkou a kravatou.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za návštěvu, ještě mi dá deka práci .hezké léto lm.

    OdpovědětVymazat