Stránky

O mně

neděle 30. listopadu 2014

Neo Vize


V poslední době jsem měla  veliké potíže se zrakem a byla jsem nucena podstoupit oční operaci na oční klinice Neo Vize v Brně Židenicích.

 Mockrát děkuji prim Mudr Kalandrové za perfektně odvedenou práci a rovněž celému personálu, zdejší kliniky.
Operace proběhla ve dvou dnech,  21.11, levé oko a 26.11. oko pravé.
Ještě jednou děkuji všem co mi pomohli a jsem vděčna za možnosti, které nám technika a zručnost lékařů přinesla.



  Stávalo se, že můj šicí stroj zůstával stále častěji přikrytý a často jsem přemýšlela co budu
dělávat,zvláště, když se na podzim začalo brzy stmívat.

Část brýlí, jež jsem za  poslední dobu používala, některé drahé, některé jen tak obyčejné, ale časem už přestaly pomáhat všechny.



Dnes jsem tedy ušila jednu dárkovou tašku a docela bez obtíží  jsem si navlékla jehlu.
Je to drobnost, ale pro mne velká úleva a vlastně radost ze života.


Všem přeji hezký, předvánoční čas.

2 komentáře:

  1. Libuško, tohle moc ráda čtu. Manžel začal o takové operaci uvažovat...
    Přeji krásný advent a radostné koukání!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Moc dobra zprava ohledne zraku hlavne ze vse dobre dopadlo .Taska je moc hezka .a urcite bude plno dalsich krasnych veci.Preji pohodovy tyden.

    OdpovědětVymazat