Stránky

O mně

pondělí 1. června 2015

1.červen ve Starém Lískovci

Dnes bylo v Brně velice hezké počasí a já jsem se nechala sluníčkem vylákat na krátkou vycházku.
Nebylo to tedy jen sluníčko,ale i nutnost zajít na poštu a cestu zpět jsem si prodloužila o malý kousek a zašla jsem do starého Starého Lískovce.

Od polikliniky jsem po schodišti  s malým vodopádkem sešla  směrem k bývalé vesničce.


Přede mnou se otevřel výhled na kopce za Lískovcem a na sady na okolních stráních



 Překvapil mne nově opravený dům ,nyní Dům rytířských ctností - zřejmě jde o dům kde se vyučuje šermířské umění 



U Sokolovny jsem ještě stihla nafotit májku,vydržela až do června . 


Při návratu   jsem chvilku pozorovala kosáka, Klidně si hledal na chodníku něco dobrého k snědku .Kosíky mám ráda ,každý den na balkoně poslouchám jejich hvízdání ,někdy je to teda docela mela.


Minulý týden jsem dodělala několik sedáků na zahradní židle,dlouho jsem je nechala ve skříni nedošité a teď jsem je dokončila, vlastně jsem je pouze olemovala.




3 komentáře:

  1. Libuško, moc mi ty tvoje procházky chyběly! A krásné šití, to je jasné!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. ... moc pěkné podsedáky, Paráda. Krásné letní dny
    Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za shlédnutí, pravda je že jsem původně šila deku, ale protože jsem práci dlouho odkládala, nakonec jsem z ušitých dílů udělala posedáky na zahradní židle. ahoj zdravím a přeji hezký den. libuše M.

      Vymazat