Stránky

O mně

úterý 1. září 2015

Loučení s prázdninami

 Celý srpen bylo v Brně nesmírné horko, ostatně jako v celém Česku.
V polovině měsíce jsem si objednala balík s rounem, na trojúhelníkovou deku.

Balík přišel potrhaný a ušpiněný a i přes  oznámení pošty, že mi zásilku doručí,   jsem si musela  pro balík dojít na poštu. Byla jsem docela rozezlena, protože jsem na balík poctivě čekala celý den, avšak odpoledne mi došla sms zpráva od pošty, že nejsem doma.
Tak nevím raději bych si chodila pro poštu sama, stačí mi oznámení že je balík někde uložen, lépe než když jej naštvaný pošťák vláčí po celém Brně.



Objednala jsem si termolín tenký i silnější a tentokrát i bavlněný. Ještě nikdy jsem s bavlněným termolínem nepracovala, tak jsem zvědavá jak se bude šít.



Do města jsem si zašla koupit nitě a cestou jsem si nafotila dům na ulici Biskupská, kde žil  Hugo a  Pavel Hass







No a pak se konečně i v Brně rozpršelo , a tentokrát jsem byla i já ráda a pršelo téměř celé tři dny




Byl čas i na údržbu strojů a protože se mi nechtělo stále do prošívání deky, bylo stále dost horko tak jsem si zkusila ušít  kabelku





Poslední víkend jsem strávila u dcery na chalupě, jako každý rok jsem byla pozvaná na posvícení.
 a to už se ale i vnoučci pomalu chystali do Brna.
Ještě si teda  zařádili na hřišti a pak už zpátky .






1 komentář:

  1. Libuško, o poště by měla asi každý alespoň jeden příběh...
    Kabelka se ti moc povedla a moc děkuji za další fotky z Brna, neznám ho...
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat