Stránky

O mně

úterý 27. října 2015

Jošt Moravský, Lucemburský

Včera, když jsem šla pro vnučku Karolínku do školy a dále jsme spolu pokračovaly na zkoušku souboru Javorníček, stavila jsem se na Moravském náměstí, kde právě instalovali sochu markraběte Jošta.


Socha měří 8 metrů a určitě bude velikou ozdobou Brna


Ještě pak,  na zpáteční cestě jsem se u sochy stavila jako spousta Brňanů a dívala jsem se na dokončovací práce.
Socha - první jezdecká socha v Brně bude slavnostně odhalena ve středu 28.10

Při jedné vycházce po Brně jsem v parčíku kousek za domem na ulici Renneská objevila mohutný strom Pavlonie plstnaté - strom štěstí.


obvod kmene ve výšce 1,30 od země je 3.70 cm. neviděla jsem strom v květu, musím si počkat až do května, června příštího roku.
Strom pochází z Asie a sadí se při narození děvčátka .



Začala jsem prošívat trojúhelníkovou deku, jako vnitřek deky jsem zvolila bavlněný vatelín. šije se hezky, avšak dost se z tohoto materiálu práší uvolňují se malé chloupky a dráždí oči . Až bude celá deka zalemovaná tak se jistě už prášit nic nebude, docela problém je, že celá deka je docela těžká a práce pod strojem je namáhavá.



A tak si trochu odpočívám u šití drobných věcí na vánoce


1 komentář:

  1. Libuško, sochu jsem viděla v televizi a moc se mi,líbila
    Posílám pozdravy, Helena.

    OdpovědětVymazat