Stránky

O mně

pátek 8. ledna 2016

Nový rok, šťastný rok,


tedy doufám, že to tak bude.

 Vánoce jsou za námi a přede mnou spousta další práce a úkolů.
Začala jsem hned 2.ledna a vrhla jsem se na zužitkování zbytků látek.

Nařezala jsem si kousky široké 2 inch. a pustila jsem se do sešívání, s úmyslem vytvořit přehoz na gauč,  jako ochranu před tlapkami od čokolády, barev a zbytků jídel.

Šilo se velice dobře použila jsem metodu  As you go, to znamená že jsem přidávala jednotlivé pruhy na podkladovou výztuhu,






 Ušila jsem 8 stejných obdélníků a následně jsem je sešila do požadované délky a šířky.




Nakonec zbylo ještě na polštář.



Takže, první letošní šití a úkol zužitkovat zbytky jsem prozatím splnila, ale pravda je, že zbytky látek se neustále každým šitím hromadí a hromadí. 

1 komentář:

  1. Libuško, deka i polštář jsou opravdu skvělé!
    Do nového roku ti přeji pevné zdraví a všechno dobré!
    Helena

    OdpovědětVymazat