Stránky

O mně

pondělí 14. března 2016

A jaro přijde k nám..

No, tak velkým skokem se přenesu hned do samotného předjaří .
Konečně se ukazuje sluníčko a  pohled z okna o něco veselejší.
Ještě minulý týden bylo kolem našeho domu plno havranů , ale dnes už vidím jenom kosíky a hrdličky .

Dnešní den se opravdu vydařil a byl, tak radostný že mne donutil udělat pořádek na balkoně.
A hned po ránu jsem našla v truhlíku. který jsem měla trošku přikrytý větvičkami, takto krásné narcisky těsně před rozkvetením.


Dopoledne jsem zašla na kratičkou vycházku a nafotila jsem si tu vzácnou modrou oblohu .


Už nějaký  čas se pokouším o ušití panenky .
 A tady je moje první Tilda



1 komentář:

  1. Libuško, panenka je moc krásná, povedla se!
    Přeji pohodové jarní dny, Helena

    OdpovědětVymazat