Pokud to má být služba zákazníkům, bylo by dobré,kdybych se mohla dovolat přímo na doručovatele a přímo se sním domluvit.Stačilo by kdyby mne po příjezdu k domu na telefon prozvonil určitě bych seběhla a balíček bych si převzala.Pokud bych měla číslo na doručovatele tak bych sama volala a nikterak bych poštu nezatěžovala.pakliže mi ale pošlou SMS bez jakékoliv zpětné vazby je tato služba jen na pozlobení zákazníků- (Navíc si ještě začínám myslet,že to jsou právě pošťáci co nám poškozují zvonky ,aby nám ty balíky nemuseli dodávat.)
No, ale již se nebudu zlobit a raději se dám do nějaké práce,sešívám postupně bloky nové deky.
a pracuji na nových sedácích do kavárničky
Libuško, i u nás pošta většinou doručuje jen papírky a ne balíky...
OdpovědětVymazatMoc se mi líbí tvoje podsedáky, dokonale stylové do kavárny a děti, ty jsou kouzelné!
Moc zdravím, Helena