Stránky

O mně

pátek 15. února 2013

Mokro v botách,

tak to jsem tedy již dlouho neměla.
Trošku mne překvapilo,že mne zebou nohy, ale byla to docela příjemná připomínka dětství,
kdy jsem měla mokro v botách každý den kdykoliv byl venku sníh .
Sníh začal padat v úterý večer a do rána ho bylo všude plno. Hned ráno, jakmile jsem tu nádheru viděla z okna jsem se rozhodla pro vycházku.


No, sníh tedy dělal trošku problémy, ale pro nás pěšáky to byla výzva .



 Všude kolem ticho a klid. Dokonce uprostřed sídliště, jen kroky a vrány.


I tramvaje byly tím sněhem takové ztlumené


Práce na Růžovohnědé  moc nepokročila, pokusím se trošičku přidat.




2 komentáře:

  1. Hmm, tak takovou krásnou sněhovou nadílku tu teda nemáme:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem si uzila tvoje prochazky, ale snih uz nechci :-))

    OdpovědětVymazat