Stránky

O mně

úterý 16. dubna 2013

Vítám jaro, vítám slunce,

tak jsem se dívala ,že uběhly celé dva měsíce od mého posledního zápisu. Nyní se mi zdá ,že uběhly velice rychle, ale přesto to byly dlouhé, šedivé dny spolu s neustále se opakujícími virózami  jež  mne zatlačily do stavu nečinnosti, letargie , lenosti a trpného očekávání veselejších dnů.
Vítám jaro,vítám slunce,

Konečně jsem dodělala základ deky,zbývá lem a rohy.



5 komentářů:

  1. Deka je parádní. Přiznám se, že když vznikala, tak se mi nelíbila, přišlo mi to takové moc strakaté, až jsem se divila, do čeho ses to pustila. No ale výsledek je bomba, krásné využití jednoduchého bloku.

    OdpovědětVymazat
  2. Chybela jsi tady :-)
    Ten quilt bude moc pekny.

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, ta bude fakt parádní.... a muselo být práce na tom topu:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Už mi fotky tvé perfektní práce chyběly, Libuško!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, tak to je paráda, vzor máselnice mám moc ráda, ale na tohle bych si netroufla, nádherná deka♥♥♥.

    OdpovědětVymazat