Stránky

O mně

středa 27. srpna 2014

Bartoloměj, jedeme na pouť

Letošní  bartolomějská pout byla  dosti chladná a deštivá .
Kostel Sv Bartoloměje Šafov
Když jsme  v pátek dojeli, tak se zdálo, že je léto ještě v plné síle.

Během odpoledne se však zatáhlo, začalo poprchávat a docela se ochladilo ,
 ve vsí už byly kolotoče  a střelnice.

 Některé pouťové atrakce, zejména ty pro malé děti zůstaly opuštěné.
Ne však  autíčka , Lukášek řídil sám a nešetřil sebe, autíčka ani okolní jezdce


Odpoledne v sobotu prošel vesnicí průvod Stárků s kapelou a zval všechny k večerní muzice.




Dělat Stárka je někdy moc náročné


V neděli ráno jsem se šla podívat před dům co, že to děla takový hluk. Ve vzduchu byly tisíce jiřiček štěbetaly, přelétávaly z místa na místo a řadily se k odletu.






A protože jsem slyšela z druhé strany neustálé štěbetání kachen vydala jsem se je hledat k rybníku za domem,
Kolem hřbitova,
houštím rákosí,

k samotnému rybníku, hladina byla zčeřená ,až zlověstná a kejhání kachen,  nebo hus bylo silnější a silnější, avšak nikde jsem je neviděla

něco se vzneslo a protože fotím bez brýlí tak jsem až doma poznala že se k odletu houfují i čapí

 
Potom mi došla baterie  tak jsem kačeny nechala až napřesrok..

Tak jsem tedy pochopila, že příroda se už opravdu chystá na podzimní čas a  jsem spokojená,  protože já mám podzim ráda.. Bývá půvabný, barevný, sluníčko je vzácné a není horko.

Odpoledne bylo potřeba ještě dodělat na zahradě spoustu páce.Tak třeba prozkoumat místo co zbylo po bazénu

Těch žížal a chodbiček po hraboších





 A pak taky, ještě vyšplhat  na strom.



No a odpoledne jsme se rozloučili  a odjeli zpátky na Brno
Poslední ohlédnutí za Vranovským zámkem ,

a před námi Brno

Vnoučci dorazí ve čtvrtek a v pondělí začne zase nové školní a školičkové dobrodružství.

Žádné komentáře:

Okomentovat