Stránky

O mně

úterý 2. září 2014

Listy na obloze

Přiznávám se a vyznávám, že se na podzim těšívám. Těšívala jsem se na návrat do školních lavic, jako dítě, radovala jsem se  z konce prázdnin, když byly moje dětí školáci ,(bylo obtížné vyplnit dva měsíce volna bez babiček, nebo někoho na hlídání) a teď jsem ráda, že už  nejsou velká horka.
Vzduch mi připadá  čistší a nebe je v září nejmodřejší.
Pravda ,že letos je zatím zataženo a deštivo, ale to modré modro určitě i letos přijde.


Došila jsem top na deku, vzhledem k tomu,že celý přijde ještě olemovat .tak mi nebude stačit šířka vatelínu co mám doma a musím se nejprve pohlédnout po  jiném,a přikoupit i látku na spodní stranu.





4 komentáře:

  1. Bude moc krásná Libuško!
    Měj tedy krásné září! Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Libuška, nádhera, veľmi sa mi páči farebne aj námetovo! Jeseň je moje najobľúbenejšie obdobie.

    OdpovědětVymazat
  3. Mockrát všem děkuji za návštěvu.

    OdpovědětVymazat