Stránky

O mně

úterý 23. září 2014

Tak tedy podzim..

Hned na začátku září, jsem zasedla k šicímu stroji s úmyslem rychle dodělat deku, kterou jsem dlouhou dobu ukrývala ve skříni.


 Přiznávám,že se že je prošívání docela obtížné,avšak prokousávám se úkolem steh za stehem.



V září začaly kroužky vnoučatům a já u toho nemohu pochopitelně chybět


 Karolínku do souboru Javorníček doprovodila i mladší Magdalénka,která byla první ukázněně nachystaná  u dveří. V šatně se holčičky převléknou  do tanečního a  babičky počkají na lavičkách,až skončí hodina.


Do kroužku nastoupil i mladší klouček Vojtíšek ,veliký obdivovatel street dance a poctivě se snažil v první lekci.


Na zpáteční cestě, je nutné zajít i do sportovního parku  a vylézt na vše,  na co se dá , že prší nevadí 


 No a prolézt fontánku, která už netryská je taky přece dost zajímavý
.

A malá procházečka do lesa


  Houby nesbíráme, jenom je okukujeme a obdivujeme


Brno je ještě celé zelené, ale v mírném oparu.


Takto rychle uběhlo kus září ,věřím ,že mi počasí ještě dlouho bude přát na moje pochůzky a procházky.

2 komentáře:

  1. Pěkná deka:-)
    A podzim mohl ještě počkat:-))))

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško, přeji ti krásný podzim!
    Užívej si ho i u stroje i s vnoučaty.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat