Stránky

O mně

neděle 9. listopadu 2014

Říjnové ohlédnutí

Poslední jasné dny v říjnu jsem využila ke krátkým výletům na jižnější část Moravy.
Hustopeče náměstí

Mikulov
Hezké počasí bylo i na   cestu na hřbitov  do Knínic u Boskovic


hřbitovní zeď Knínice 
Schovala jsem  kytky z balkonu.největší muškát,který kvetl celé léto nemám kam dát , tak nezbývá než doufat, že se i v bytě dočká jarních měsíců.


Se zatím nejmladším vnoučátkem Magdalénkou,jsme trochu trénovaly jízdu na motorce-


Moc času na šití nebylo, tak alespoň něco na mikulášské nadílky








Zítra mne čeká cesta na oční kliniku, 


1 komentář:

  1. Libuško, to je ale příspěvek - krásné fotky z výletů, jen zírám, jak je Madlenka velká holka a máš můj obdiv, že už pracuješ na mikulášských botkách...
    Hezkou neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat