Stránky

O mně

středa 24. června 2015

Když, jsou sekáči, fakt Sekáči.

Minulý týden, ještě dříve než začalo pršet, se ve Starém Lískovci uklízelo. Bylo to zvláštní, zpočátku to vypadalo na závody sekaček. Najednou se vyrojily sekačky a řidiči túrovali svoje motory a připravovaly stroje.



Hlavní stanoviště si závodníci, na štěstí pro mne,  udělali na hřišti před mým kuchyňským oknem,
Po prvním rozjezdu se vydaly sekačky na opravdu náročnou cestu mezi auty .


Rychlost byla závratná a řidiči sekaček se proplétali suverénně mezi zaparkovanými auty


Svoje tempo udržovali celé dopoledne vpadalo to opravdu jako soutěž o to, kdo dříve vysype obsah svého sběrného koše.




Během dopoledne bylo posekáno a uklizeno celé okolí našich paneláků ,



Byl to opravdu pracovní koncert, profesionální práce a bylo vidět že je to práce radostně dělaná .



V 15. hodin bylo vše posekáno uklizeno a umeteno. 


Přišlo mi to zajímavé a hezké ,myslím že si ti chlapíci zaslouží poděkování, já děkuji jsem ráda, že mám kolem sebe čisto a uklizeno.


2 komentáře:

  1. Super reportáž! Je hezké, když někdo odvede poctivou práci.
    Libuško, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat