Stránky

O mně

sobota 11. července 2015

Trojúhelníky,velké i malé.

 Během posledních dnů jsme si prožili obrovská vedra a veliké bouřky.
 Tedy co se Brna týká, tak tady se bouřky nevyřádily jako na mnoha jiných místech.
 Potrhané elektrické vedení, strhané střechy, pokácené stromy a někde i docela zpustošená obydlí  jsem sledovala jen v televizních večerních zprávách .

 Brno, se probouzelo každý den do klidného rána. Na obloze, většinou bez mráčků, zůstávají jen  stopy po letadlech.


  Rána bývají tichá, vhodná pro kočičí lovy. Sedává každý den na stejném místě a trpělivě čeká na         svoji snídani. Musí brzy, dřív než se vydají na svoje vycházky hafani z okolí


 Ještě nikdy jsem nešila nic z trojúhelníků a tak jsem se  rozhodla deku ze zbytků látek, kterých se mi opět naskládalo plno, seskládat právě z trojúhelníků a trojúhelníčků. 




 postupně sešívám jednotlivé kousky do  trojic.


 První poskládání, jen tak pro představu.


Práce je  pomalá, zdlouhavá a docela náročná na přesnost, tak jsem si ji rozdělila na několik částí a snažím se každý den kousek udělat. 
Mezitím se snažím o nějaké jednoduché šití a dodělávám práce, které jsem si již dříve naplánovala. Tak konečně došlo na ušití nových polštářků.






2 komentáře: