Stránky

O mně

středa 29. července 2015

Zařizování.


Před několika týdny jsem začala s úpravou své šicí dílny.
Nejprve bylo nutné pokoj vymalovat, pak jsem si  také pořídila novou pohovku, pro chvilky odpočinku od šití a pro chvíle obyčejného lenošení.

Měla jsem radost, když přivezli balík a odvezli starou válendu.


 Byla jsem limitovaná rozměry budoucí pohovky, tak aby se vešla do výklenku .


Trošku jsem stávající nábytek v pokoji  přeskládala a něco jsem odnesla do sklepa.
Starý šicí stroj jsem vystrkala do chodby před pokoj, teď mi slouží k odkládání rozešitých kousků, a  někdy k sušení mých balkonových bylinek.


V Pepko jsem si koupila stoličku, byla levná a nesmírně tvrdá. 


Nezbylo než-li se pokusit o ušití nějakého sedáku.





Stoličku jsem si dala k poličce na které mívám počítač.



Hned na začátku července jsem dopřála novou mini žehličku, žehlí náramně, mám ji po ruce a na rozžehlování švů je nepostradatelná

Kryt na šicí stroj jsem šila podle hodin, které jsem dostala na vánoce, jako patchworkový doplněk.


To ještě není zdaleka vše co  se bude upravovat,  postupně chci ještě nějaké poličky, a pochopitelně obrázky.










4 komentáře:

  1. Libuško, dílna se ti parádně rýsuje - moc se mi líbí ten kryt na stroj a ta maličká žehlička, to musí být super pomocník.
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj ,děkuji za návštěvu a za pochvalu pidižehličky .Zdravím libuše

      Vymazat
  2. Dílna už teď vypadá skvěle, jsem zvědavá, co tam ještě chceš dodělat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,děkuji za návštěvu,no ještě bych si přála na zdi nějaké poličky,obrázky a hlavně nějak vylepšit starou vestavěnou skříň. zdravím libuše

      Vymazat