Stránky

O mně

neděle 2. srpna 2015

Můj, modrý úplněk.

Červenec se s námi rozloučil opravdu náramně, modrým úplňkem, je to  vzácné, v jednom kalendářním měsíci dva úplňky.
Takto u nás zacházelo poslední červencový den sluníčko


a na druhé straně domu vycházel zrovna měsíc, tentokrát už podruhé v letošním červenci ( minulý úplněk byl 2. července)


dnes jsem nepracovala jen já, ale měla jsem i nějaké pomocníky. Magdalénka probírala špulky a nitě,




 a potom s Karolínkou navlékaly knoflíky


někdy to šlo i docela těžko


 Ale, nakonec se přece jen podařil krásný knoflíkový náhrdelník.


K obědu jsme si navařily  kapustu a koláč


a večer jsem si nachystala ještě nějaké šití 



Červenec nám uplynul, a sním polovina prázdnin,těším se na srpen a všem přeji hezké dny.

1 komentář:

  1. Libuško, měla si moc krásné pomocnice a ten koláč, ten vypadá skvěle.
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat