Stránky

O mně

středa 6. prosince 2017

Krok za Krokem,


pomalu, vyšlapávám svůj  vlastní chodníček.
Celé léto a podzim jsem se zabývala chozením po úřadech, vyřizovala jsem věci, které jsem téměř neznala, nebo vlastně jenom jsem o nich věděla, ale nikdy jsem si s nimi nedělala žádné starosti.
 Konečně je už všechno, tak jak má být a i já se konečně opět trochu rozhýbávám a dávám se do práce.
V říjnu jsem se ještě navštívila, s rodinou dcery  Neapol a dokonce jsem i vystoupala na Vesuv , ale teď už zas sedím u  šicího stroje.



Ke svému patchworku jsem se rozhodla přidat ještě strojové vyšívání a tak se snažím zvládnout i tuto dovednost.

Zatím zkouším jak se co dělá, které nitě jsou vhodné a jaká látka je na výšivky nejlepší.


Děkuji všem, kteří mi v  minulých týdnech vyjádřili podporu a pomoc.

2 komentáře:

  1. Libuško, moc ráda čtu, že si trochu nabrala dech a učíš se znovu žít. Bude to jiné, ale věřím, že tě čeká ještě hodně hezkého!
    Ten motýl je překrásný!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko, moc děkuji za Tvoje slova, účast i povzbuzení.

    OdpovědětVymazat